dimarts, 13 d’octubre del 2009

seminari!

Avui escriure sobre el dia 9 a classe de seminari.

La clase de seminari del dia 9 va començar d'una forma bastant divertida, i es que no sabiem la classe a on haviem d'anar. Després de parlar-ho ens vam decidir instalar a una de les classes a on no hi havia ningú i va resultar l'encertada. Tot seguit va arrivar l'Anabel, la nostra professora de seminari i ens va preguntar com portavem el treball del llibre i ens va recordar que haviem de anar describint pel menys 5 dies de seminari, ens va recordar quines pautes haviem de seguir i com ho haviem de fer i ens va dir que després de fer-ho ho etiquetéssim, encara no se si ho sabré fer. Un cop tota aquesta part va quedar clara, una noia la clase (que ara no me'n recordo el nom, ja li preguntare a la proxima sesió) va llegir un fragment del llibre "Amanecer" de Stephenie Meyer, aquest llibre es un dels meus preferits, "Amanecer" està dintre d'una saga composada per 4 llibres ("Crepúsculo", "Luna nueva", "Eclipse" i "Amanecer"), tots els llibres m'agraden molt però els meus preferits son "crepúsculo" i "Luna nueva". La noia va llegir bastant bé, nosaltres juntament amb l'Anabel l'hi vam dir quins eren els seus punts febles. Després d'aquesta activitat dos noies mes van exposar el que havien trobat de l'actualitat educativa, ho van fer molt bé, em va agradar molt, m'entres s'explicaven em van semblar presentadores d'un telenoticies, va ser un bon exemple del que jo haure de portar fet per el próxim divendres.
Després vam fer un debat a on no vaig parlar gaire per que no sabia gaire del tema i no tenia una postura molt clara, m'interesava més escoltar les opinions dels meus companys, els cuals sense adonar-se van anar canviant poc a poc el tema del debat.
Quant ja no quedava res a dir, l'Anabel ens va recollir unes redaccions dels nostres records de l'etapa primària que haviem fet prèviament, els va barrejar i els va repartir i ens els vam llegir, a mi em va tocar el de l'Ari, hem va agradar molt, estava molt ben escrit, al meu punt de vista, i després de que varia gent llegís les redaccions que tenia jo (tot i que odio llegir en públic) em vaig animar i vaig llegir la redacció de l'Ari, com em vaig ficar nerviosa (no se per que) em vaig entrevancar i no li vaig poder donar l'entonació que m'hagués agradat. De seguida que vaig acavar de llegir van saber que estava parlant de l'Ari, perque sabia quedat"empanada" escoltant-me.
Un cop acavada l'activitat ja havien passat les 2 hores de classe, qué ràpid!
Les classes de seminari, fins ara, m'agraden molt, interectuem, parlem, expliquem vivéncies viscudes i ens coneixem poc a poc.

2 comentaris:

  1. Benvolguda Helena,

    T'envio el teu escrit (per e-mail) amb algunes correccions. Has de vigilar les errades ortogràfiques i de construcció que fan que perdin el sentit algunes de les coses que dius...
    Ah! i abans d'escriure has de saber el nom de les persones sobre les que dius coses...

    Ànim i endavant!!!!

    Annabel

    ResponElimina
  2. Has fet les correccions que et vaig dir?

    Annabel

    ResponElimina