dilluns, 24 d’octubre del 2011

Google Reader

http://www.youtube.com/watch?v=VSPZ2Uu_X3Y

A la classe vam parlar de que hi havia gent que fèia servir el Google Reader.
M'hai l'havia fet servir i no sabia com funcionava, al youtube vaig trobar una explicació en anglès de com funciona.
Com a explicació més escrita he buscat a la Viquipèdia i surt una breu deficinició però bastan entenadora.
"Lector de RSS i atom. Permet organitzar i accedir ràpidament des d'una interfície Web a totes les notícies de les pàgines configurades en el sistema que suporten RSS o atom"
http://ca.wikipedia.org/wiki/Google_Reader#Google_Reader (A la web està explicat tot el Google, per fer-se una idea general).

M'en vaig fer un i al mateix google reader hi ha un un tutorial. Com tenia el google en anglès i hi havia algunes paraules que eren massa científiques i no vaig ser capaç d'arribar-lo a entendre. Soposo que el que s'ha de fer és utilitzar-lo per què amb la pràctica s'apren.

2 comentaris:

  1. Jo el tinc posat en castellà, però si vols un dia t'explico com fer-lo servir. Ja veuràs que és molt fàcil i molt útil!

    ResponElimina
  2. Renoi! no havia vist que es pogués posar en castellà! i mira que ho vaig estar buscant.. merci !

    ResponElimina