dimecres, 16 de desembre del 2009

11 de novembre.

Seminari:

Com cada dimecres estem a la classe de seminari, avui la classe comença amb la lectura amb veu alta que ens fa la Marta, ens llegeix “El curiós incident del gos a mitjanit”. Per mi ho fa molt bé però potser llegeix massa ràpid, soposo que estava nerviosa i que volia acabar de llegir com més aviat millor, ho tinc present per quan em toqui llegir a mi, hauré d’anar amb conte la velocitat.
Després parlem una mica de la setmana de pràctiques, l’Annabel ens pregunta si la nostre alumna de tercer, que ens ha d’acompanyar a una escola el segon dia de pràctiques, ens ha respòs el mail de presentació que li havíem enviat. Curiosament a mi no me l’ha tornat, estic bastant preocupada per que no sé absolutament res d’ella, per sort o per desgràcia la Cristina està amb la mateixa situació que jo. L’Annabel ens diu que si el dilluns següent no sabem res de la alumne assignada que li diguem que ella s’hi ficarà amb contacte.
Després passem a veure les revistes educatives de Catalunya. Havíem de fer un informe amb parelles de les revistes educatives que hi havia a Catalunya. Jo vaig fer el treball amb l’Ethel, i la nostre metodologia va ser fer l’informe sobre 4 revistes representatives de Catalunya. Cada una d’elles explicava l’estructuració de la revista, que s’implicava en el treball i els trets més importants. Cada grup ho havia fet d’una manera diferent. Hi ha qui havía explicat més a fons un parell de revistes, hi ha qui en va explicar moltes molt per sobre, nosaltres estàvem a l’entremig.
Si ara hagués de fer un altre cop aquest treball crec que el faria d’una manera diferent, l’estructura seria més senzilla, explicaria més revistes i els seus trets generals. Tot i això estic contenta del meu treball.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada