dimarts, 29 de desembre del 2009


Problemes amb el Power Point.

M'agradaria explicar que per fer aquest exercici he tingut molts de problemes.
Per començar no m'enrecordava gaire com fer l'exercici demanat però amb l'exploració del Power Point ràpidament ho vaig trobar, el verdader problema va ser al haver-ho de penjar al Blog, a casa meu no tinc internet, per això vaig amb el portàtil amunt i avall, com el portàtil tampoc pot agafar l'internet un cop acabats els exercicis al meu ordinador vaig a la biblioteca i ràpidament ho penjo tot a internet. Aquí resideix el problema de penjar el Power Point, pel que es veu a la biblioteca de Girona tenen els ordinadors amb un programa vell de Power Point que no permet fer l'exercici demanat, quan penjo la diapositiva del Power amb l'exercici demanat s'em passa a una versió del Power vell que té aquest ordinador i al intentar que funcioni no va, ho he provat vàries vegades i de diferentes maneres de penjar el Power, finalment he fet un exercici similar per que la voleta se'm mogui.
Intentaré penjar l'exercici correcte però sense internet a casa meu més molt dificil.
Si es vol visitar el meu slideshare us el deixo aquí. Pel menys aquest programa ja l'he aprés a fer servir a la perfecció !

http://www.slideshare.net/helena153

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada