dilluns, 28 de desembre del 2009

Dimecres 9 de desembre.

Seminari

La classe va començar amb les exposicions del segon dia de pràctiques, el dia 17 de novembre que vam anar a una escola guiats per un alumne de tercer. Les exposicions les van fer la Marta de l’escola Sadako, la Mónica de l’escola Pia Sabadell i la Blanca de l’escola Ipsi. A la hora de fer les exposicions totes es van recolzar amb un Power Point per exemplificar el que deien amb fotos.
A continuació em va tocar llegir amb veu alta una part d’un llibre. Vaig escollir “Luna nueva” de Stepenie Meyer, és un llibre que quan me’l vaig llegir per primera vegada no em va agradar gaire, el llibre explica la història d’una noia a la qual l’ha deixat l’amor de la seva vida, és a dir, explica una depressió. No em solen agradar els llibres lents i que expliquen com algú supera un trauma molt fort, però un cop me’l vaig acabar em vaig rellegir algunes pàgines que m’havien agradat molt, i poc a poc li vaig anar agafant afecte, a la classe vaig llegir el fragment que ve immediatament després de que el noi trenqui la relació, és una conversa amb el seu pare. La lectura era amb castellà i jo que sempre parlo amb català em va costar una mica de llegir amb veu alta. A la meva valoració se’m va dir que se’m notava molt l’accent català, que llegia molt lenta per no equivocar-me ni entrebancar-me, però que avia tingut una bona postura corporal i una bona entonació. Després va llegir en Pau Nin, ens va llegir un fragment de l’inici del llibre “El petit príncep” de Antonie de Saint-Exupéry, ell va llegir molt bé, va tenir una valoració molt positiva.
Un cop vam acabar l’activitat de llegir amb veu alta vam realitzar una activitat per descriure com era l’escola que havíem anat a veure el dia 19 de novembre, L’activitat consistia en que durant 3 minuts expliquéssim tot el que poguéssim a un company i un cop passat aquest 3 minuts busquéssim un altre company i féssim el mateix, aquest procés l’havíem de fer 4 vegades. Un cop havíem acabat l’Annabel elegia una escola i les 4 persones a les quals els hi havien explicat aquella escola havien de dir tot el que sabien. D’aquesta manera tots escoltàvem totes les escoles. Les escoles a les quals van anar els meus companys van ser les següents: Costa i Llobera, El Puig, Sadako, Estel Guinardó, Virolai, Pompeu Fabra, Pia Moià, Arc iris i Dolors Moncerdà. Per finalitzar l’activitat l’Annabel ens va preguntar que quina característica tenien totes les escoles, la nostre resposta va ser que totes les escoles eren obertes i que tenien molta relació amb les famílies i la ciutat
Reflexió:
Aquest dia m’ha servit per adonar-me que haig de perdre la vergonya a llegir amb públic per que és un fet que fa que se’m noti insegura alhora de dur a terme qualsevol activitat de cara al públic.
També a estat molt divertit veure com es pot exposar una experiència de vàries maneres. La primera a estat l’exposició de la Blanca, la Monica i la Laura que ens han explicat la seva experiència am l’ajuda d’un Power Point i la següent manera ha estat com hem exposat les escoles del dia 19 de novembre, les dos maneres ens han servit molt per que ens ha fet pensar en les seves experiències i comparar-les amb les nostres, és com si haguéssim visitat totes les escoles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada